Известие

Collapse
No announcement yet.

Търся кора под двигателя.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Търся кора под двигателя.

    Търся кора под двигателя. Моля помагайте.

  • #2
    Ако се съберете минимум 10 сигурни човека, може и да успеем да измислим нещо
    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

    Comment


    • #3
      Съмнявам се да успеем да се съберем 10 души, ама да пробваме.
      От мен +1.

      П.П.
      Кажи какво е "нещото" дето ще го измисляме.
      Alfa Romeo 166 3.0 V6
      Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

      Comment


      • #4
        Изработка на кори, по копие на оригиналната, но от по-здрав материал. За да стане на приемлива цена е необходимо да се направят повече бройки, защото изработката на калъпа товари много цената
        Last edited by b_angelov; d.m.y г., 13:21.
        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
        Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

        Comment


        • #5
          за какви пари говорим?
          няма вече Алфи, няма вече тръпка...

          Comment


          • #6
            Мисля, че Доко на времето беше получил една оферта с цена, ама за по-голяма бройка.
            Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
            Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

            Comment


            • #7
              Моята оферта беше около 150 кинта на парче ,но в момента не съм в БГ и не мога да помагам. Освен мога да ви свържа с момчето което даде офертата ,но в момента няма как да си смъкна кората и да му я дам за да си направи матрицата

              http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=%EA%EE%F0%E0
              Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
              Fiat Bravo II 1.4 90hp
              sigpic
              Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

              Comment


              • #8
                До 2-3 дни ще имаме цена,

                Comment


                • #9
                  моята е здрава ако ви трябва съдействие свиркайте.0889 536 534 Васил

                  Comment


                  • #10
                    За какъв материал говорим?
                    Щото кората може да е от много неща, ама зависи каква е целта й.
                    Пластмасовите са общо взето за красота

                    А да - за кой мотор също така, щото има значение така на пръв поглед
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                      А да - за кой мотор също така, щото има значение така на пръв поглед
                      Като ги гледам в Уоркшоп мануала на всички мотори дават еднаква. За Е-Пер незнам.
                      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                      Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                      Comment


                      • #12
                        Такаа, цената на бройка е 80 лв (от поръчана бройка евнтуално ще счупим малко надолу), калъпа по-който ще бъде изработено изделието е от кората на Борко Ангелов, тоест GTV 2.0 фаза 1 материала е фибростъкло, тъй-като и аз имах съмнения дали има разлика от фаза 2, направих консултация с Нено ((Ne0)(мастит алфа-форумен шлосер-състзател)) и получих един многозначен отговор. С две думи не е сигурен, но по-принцип са еднакви и би трябвало разлики да няма. До тук всичко е ОК, но остава само да се разберем как ще поемем цената на калъпа която е 100-на лв ? Тъй-като интереса за този вид кора сами се сещате колко е голям, майстора каза да си платим и калъпа. Както Борко спомена, ако се съберем повече желаещи за кора под ДВГ, толкова по- ниска цена ще имаме, и трябва да измислим организация на поръчката

                        п.с А по въпроса на Търтея за ефекта от тази кора, ами според мен си е чисто козметично-стерилен, ще пази от цапане и мокрене на ДВГ
                        Last edited by Доко; d.m.y г., 14:43.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                          Такаа, цената на бройка е 80 лв (от поръчана бройка евнтуално ще счупим малко надолу), калъпа по-който ще бъде изработено изделието е от кората на Борко Ангелов, тоест GTV 2.0 фаза 1 материала е фибростъкло, тъй-като и аз имах съмнения дали има разлика от фаза 2, направих консултация с Нено ((Ne0)(мастит алфа-форумен шлосер-състзател)) и получих един многозначен отговор. С две думи не е сигурен, но по-принцип са еднакви и би трябвало разлики да няма. До тук всичко е ОК, но остава само да се разберем как ще поемем цената на калъпа която е 100-на лв ? Тъй-като интереса за този вид кора сами се сещате колко е голям, майстора каза да си платим и калъпа. Както Борко спомена, ако се съберем повече желаещи за кора под ДВГ, толкова по- ниска цена ще имаме, и трябва да измислим организация на поръчката

                          п.с А по въпроса на Търтея за ефекта от тази кора, ами според мен си е чисто козметично-стерилен, ще пази от цапане и мокрене на ДВГ
                          Значи цената е 80лв. + 100лв./бройка желаещи.
                          Т.е., ако сме петима например, цената излиза 100лв. на човек - според мен е съвсем разумна цена.
                          Транспортът си е отделно де.

                          Иначе, кората май има и аеродинамични качества, макар и малки.
                          Alfa Romeo 166 3.0 V6
                          Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                          Comment


                          • #14
                            Начи, некои съображения:
                            - картера на в6 мотора е по-ниско от тс
                            - фибростъклото е красиво и пази от кал и прах макс, но пък не е еластично и не е удачния материал за кора, според мен
                            - ако се направи от неръждавейка или алуминий, кората ще пази и картера, освен всичко останало
                            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                              Начи, некои съображения:
                              - картера на в6 мотора е по-ниско от тс
                              - фибростъклото е красиво и пази от кал и прах макс, но пък не е еластично и не е удачния материал за кора, според мен
                              - ако се направи от неръждавейка или алуминий, кората ще пази и картера, освен всичко останало
                              Тука си говорим Туин Спарковете само . А ако някой кара офроуд да си прави метална кора, мен ме устройва да ми пази ДВГ-то от локви, кал и гняс... В момента не ми се поглежда в коша, а кото я купих как светеше... Доколкото съм виждал оригинална кора тя също приличаше на някаква пластмаса, а определено няма да откажа на неръждавейка или алуминий за 100 лв, а ако трябва да се ръся повече за кора, то ще е за оригинална

                              Comment

                              Working...
                              X